Friends of Miss Nadya

26 September 2011

Seronok Dapat Jumpa Cik Epal

Assalamualaikum..

Salam sejahtera semua..Ada ke yang rindu kat nad??Sila katakan rindu.. Kalau tak nad nak merajuk...Hahaha..abaikan pertanyaan di atas..

Wah..2 hari tak blogwalking..nasib baik saham Unique Visitor tak menurun. Sekarang nad nak tunggu BE baru lah..blom ada rezeki lagi.

Ok,sekarang nad nak cerita,malam tadi nad jumpa Cik Epal tau. Nad jumpa dia kat Mid Valley. Masa tu dia tengah sembang-sembang dengan En.Shaheizy Sam beliau. Nad ingat nak tegur. Tapi malu punya pasal. Tak jadi nak tegur. Tapi lama sikit nad buat keputusan nak bergambar jugak dengan Cik Epal .. Nad suruh lah sepupu nad amik gambar kami berdua. Lepas tu nad ada tanya soalan pelik kat Cik Epal .Eh,Cik Epal ni tinggi kan??Tak pakai high heels pon dah tinggi. Lepas tu Cik Epal senyum jer. Lepas tu nad mintak nak amik gambar guna fon pulak. Sebab nak buat wallpaper.

Dah ciap amik gambar semua,tiba-tiba tangan Nad gatal-gatal..Nad pon lari ke toilet. Tup tup nad terjatuh dan terjaga dari tido dalam pukul 4 pagi.. Hah??mimpi jer ker tadi...hampeh tol...Ingat kan betol-betol lah tadi..ciss..Terus text kat En.Boyfie ..tah mende tah nad text tak ingat..haha..Lawak pulak mimpi malam tadi..Hehe..

Semalam Nad photoshoot pakai baju sekolah..jap yer masuk sekeping jer la..yang lain kat kawan..^_*

sila katakan nad gedik..muahahaha...^_^



Writing By :: Miss Nadya






23 comments:

Paris Lipton said...

aiceh, besemangat nk bace smpai abes ni...duhh

BeloG MTT said...

Wahhh kemain lagi...Hehe :)

Chomelnyaa pakai baju sekolah , terasa balik ni nak sarung pakai baju sekolah jer.. :D

Nurul Mazni said...

comelnye baju sekolahhhh.. hehehe. tak per.. ner tau jadi kenyataan kannn

Miss Nadya said...

@Paris Lipton:: hehe..jangan marah..:)

@BeloG MTT:: hehe..macih MTT..:)

YNA said...

ingatkan budak sekolah tol2 tadi..

salam kenal :-D

eyryn said...

aiseyhh. . ryn rase tertipu ! haha. .
mimpi rupenye :p

Miss Nadya said...

@YNA:: hehe..salam kenal..:)

@eyryn:: huhu..jangan marah yer...:)

c genk bah ne said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Cik Purple Pinkypuff said...

laaa..=..=' mimpi rupanya.. hahahaha.. :D saspen la nad nih.. btw, pic tuh memang terbaek la.. tambah2 lg nad memang cam budak skola..kecik jer.. hihi.. cun! :D

liya alia said...

mimpi rupanya. ingatkan betul betul tadi. haha

Miss Nadya said...

@c genk bah ne:: kan??nad dah lepas rindu..:)

@Cik Purple Pinkypuff:: hehe...thanks CP..:)

@liya alia:: huhu..nad pon tertipu..:)

Razil Tahir said...

penat jer baca...
mimpi upenyer... :)

Miss Nadya said...

@Razil Tahir:: hehe..jangan marah..:)

Zul Fattah said...

sengal.. mimpi je? aku ingat betul2 punye.

fathiahRAIHANA said...

hohoo ingatkan sungguh la jmpak tadi :)

Miss Nadya said...

@Zul Fattah:: hehe...:|]

@fathiahRAIHANA:: huhu..tau xpa..:)

ieyza afieyna said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ayu zan said...

da lama xpakai baju skula..

waa..rindu..

salam kenal ya..

bloghok said...

wah klu budak sekolah aku mcm ni semua,ari ari aku pergi sekolah

Syazwan Che Deraman said...

ooo..mimpi rupenya.
heheh

NasZ said...

ceh..mimpi je ke? hehe.

MOHD NASER.com

BERT said...

amboihhhhh heheheheee

Miss Nadya said...

@ieyza afieyna:: hehe..mimpi pon mimpi lah..:)

@ayu zan:: salam kenal dari nad..:)

@bloghok:: haha..kalau boleh kan??:)

@Syazwan Che Deraman:: hehe..:)

@NasZ:: dapat bermimpi jer..:)

@BERT:: hehe..:)