Segmen: nak jumpa mereka sangat2!!!


Assalamualaikum peeps!

Segmen khas untuk Geng Fiq'Ra dah 2 malam peram kat dalam draft sebab tak sempat nak publish. Nasib baik tarikh luput 28 / 3 / 2012. Jadi Nad join sekarang sebab Nad kan suka join saat terakhir ni..:D

Admin, Nisa Green Panda, Adik Kim, Kamil dan lain-lain dah berjumpa kat Gathering di Mid Valley

Orang pertama yang Nad nak jumpa sangat ialah Cik Adik Manis Nuyui ni ha sebab Nad start kenai Yui dalam blog ni  dari 26 / 5 / 2011 sebab nad join "Ulangtahun ke-3 NUSHA" . Start dari situ perkenalan kami makin rapat kan Yui? Ke Nad je yang perasan..:D

Kalau ikut perancangan kita dah jumpa kat Gath Mid Valley da kan?

curi tapi pinjam dari entry yui jumpa abam dia di sini..:)

Orang ke-2 dan seterusnya ialah ::

Nia Lidia & Cheek Eyka sebab selalu skyping dengar suara je, tak pernah bersua muka. Maka teringin lah nak jumpa adik 2 orang ni yang suka dan sering menyakat Nad. Ada je bahan masing-masing. Idea tak pernah lupus. Curi gambar dari entry Eyka. Jangan marah ye . Lagi pun mereka ni spesis banyak bercakap macam Nad juga. Siap lah kalau jumpa Kak Nad cubit pipi korang memasing taw..









Yang ketiga dan seterusnya ialah Adik Nad yang jauh di Sabah & Sarawak tu. Jauh kan? Siapa? Eza Boom Boom & Cik Purple dengan C Genk sebab dorang ni tak boleh di pisahkanlah, jauh di mata tapi dekat di hati Kak Nad..:)



Dan yang terakhir, yang ni lelaki pertama dalam GF yang Nad nak jumpa iaitu si Faizal PM a.k.a Pendamba Mawar. PM dah lama tak online kan? sebab beliau punya lappy rosak kan?


Dari Utara, bawa ke semenanjung, last sekali bawa ke Timur..Akhirnya siaplah entry yang di sediakan oleh Pak Cik Kamil

Category ::
Segmen

Blog Pilihan Entry Hari Ini ::

Photobucket

Dapatkan tudung,hijab,awning ,shawl yang murah serta cantik dan harga yang sangat berpatutan..:)


Entry :: Tudung Murah Collections

Ads Here? Click Here For More Detail From Me!

<--- Click Nang kalau suka entry Nad..:)

11 Comments

Sayang Saya

Love