5 Fakta Mengenai Perempuan

♥ NANG IT if Like it ♥


Nampak jiwang pulak Nad bila Nad mula membuat entry mengenai 5 Fakta Mengenai Perempuan.. Tetapi sebenarnya Nad buat entry berdasarkan apa yang Nad rasakan aja.. Boleh je nak baca.. !!~~


Perempuan boleh ketawa dan perempuan menangis. Mungkin juga anda akan terkejut apa yang perempuan telah simpan semuanya di dalam hati mereka.

Perempuan cemburu kerana dia takut yang anda akan jumpa seseorang yang lebih cantik, lebih bijak, lebih tinggi, kurus(dalam erti kata lain badan lebih solid), lebih tenang(penyabar), lebih kuat, dan lebih baik daripada dia.

Kadang-kadang perempuan akan mengatakan "Saya okay" ..Sebenarnya "Dia tidak" kerana mereka mahu seseorang untuk melihatnya di dalam anak mata mereka, memeluk mereka, dan berkata, "Saya tahu anda tidak"

Perempuan akan berpura-pura tidak mengambil berat tentang anda tetapi jauh dalam hati dia boleh membunuh setiap saat setiap hari

Lelaki menipu. perempuan akan menangis. Lelaki itu tidak memohon maaf tetapi dia meminta maaf. Perempuan akan merungut, lelaki tidak pernah akan berubah. Namun, perempuan akan sentiasa di sisi lelaki itu.



1001 persoalan di minda mereka yang sentiasa berlegar di dalam kepala..

Luaran perempuan itu tidak semestinya menggambarkan isi hati mereka tetapi kadang-kadang luaran mereka menggambarkan isi hati mereka..

7 Comments

Sayang Saya

Love