Sahabat Positive 💖

11 May 2011

"Blog Paling Simple Tapi Bebas"


Training Futsal Petang Ni



Assalamualaikum..hari ni dah hari kedua training futsal untuk minggu ni..minggu depan dah nak lawan..pergh..takot tak payah cakap la kan..berdebar-debar..sebab tangan aku ni dah lah tak berapa nak sihat sangat..ha..korang jangan cakap aku main futsal pakai tangan pulak..aku keeper..nak main tu boleh..tapi aku tak pandai nak serang orang..takot dorang jatuh..kecian..:(



situasi kat atas tu sering menggangu aku di mana aku tak tau nak baling kat sapa...ya la..kadang2 Team A xnaik dalam lingkungan Team B...cam na aku nak cari budak2..hadoi..macam tu lah aku kadang2..kadang2 dah paham budak2 ni macam mana..tapi yang pelik hingga sekarang..dorang cakap aku baling tak kuat..adoi...nak kuat cam mana pon aku tak tau.yang penting aku layan ja..:)


tengok,betapa heppy nya aku bila dah gol..hahaha..huhuhu..

Okay ciap..:)nak tag









Post a Comment