Sahabat Positive 💖

26 July 2011

Bila Dah Femes.. Berlagak.. Patot Ker??

Assalamualaikum..

Salam 1 Malaysia..Salam 1 Blogger...wah...tajuk pedas macam meggie goreng mak nad masak pagi tadi jer...sebelom memulakan perbicaraan...nad nak mohon maaf andai ada yang terasa...tadi...nad blogwalking kejap masa tengah makan meggie goreng yang mak nad bekalkan untuk nad ni...dah lah tengah pedas...pastu terbaca satu komen pedas ni di blog kawan nad ni..lagi lah pedas...huhu..kita sebagai manusia...terutama melayu sepatutnya menyokong rakan yang lain.bukan mencuba menjatuhkan orang lain...
Sorry...takde backlink sebab nad tak nak menjatuhkan sesapa...so,kita sesama insan,..amik iktibar..nad pon tak nak jadi macam insan di bawah ini..

blog Budak A ini kira femes jugak lah pada pandangan mata nad..kerana nad dah lama follow blog beliau...tapi..blog Budak B ni nad tak tahu..kalau tengok follower..follower Budak B lagi banyak dari Budak A...nad tak kenal Budak B ni sebab jarang baca entry beliau...nad suka baca entry Budak A..

nad nak cerita pon segan lah..sebab dua-dua perempuan...ish...nad nak amik iktibar disini..walaupon follower ramai..uv banyak...trafik maintain...nad tak akan pertikaikan blog lain..kerana diri masing-masing cuba menyampaikan entry terbaik...kalau kawan-kawan tengok..blog nad ni ramai follower..uv pon banyak...tapi tak semestinya nad terbaik..betol ke tak??

p/s :: nad masih belajar menghasilkan entry yang bagus..hehe..
Post a Comment