Sahabat Positive 💖

30 July 2011

Selamat Menyambut Ramadhan Untuk Semua

Assalamualaikum..


Salam 1 Malaysia..Salam 1 Blogger...pergh..badan agak penat sangat-sangat sebab tadi pagi sampai petang nad duduk mandi kat Sungai Penderas sungai ini terletak di Kampung Paya Luas,Kuala Krau,Pahang Darul Makmur..hehe..kali kedua pergi sana...dah tak jakun(pelik) dah pergi sana..hehe..kalau nak tahu..nad pernah buat entry pasal sungai ni kat SINI .. macam nak upload gambar dah yang tadi tapi rasa macam malas sangat sebab penat..kui kui kui..

Dah baca ker??baik kowang baca..rugi tak baca..hehe..nad cuma nak ucapkan Selamat Berpuasa untuk semua sebenarnya...tahukan semua..besok kita tengok anak bulan ...lepastu hari Isnin mungkin kita berpuasa kan???hehe..ok..nad nak masuk tidur..selamat malam semua..Gud Nite...




Post a Comment