Review Real Steel

Assalamualaikum..

pinjam kat pakcik google

Salam sejahtera semua. Alhamdulillah nad dah kembali bekerja. Sekarang nad nak review filem Real Steel.

Cerita Real Steel adalah filem terbaru lakonan Hugh Jackman yang terkenal dengan watak Wolverine dalam X-men dan Van Helsing. Cerita ini mengisahkan dunia perlawanan antara robot yang di kawal dengan kita.
 
Kali ini dalam filem Real Steel Hugh jackman melakonkan watak seorang lelaki yang mempunyai anak lelaki yang berusia 11 tahun yang tidak pernah dilihatnya sendiri kerana telah berpisah dengan teman wanitanya yang hamil pada ketika mereka berpisah dan kini teman wanitanya telah meninggal dan Jackman harus menjaganya.

Hugh Jackman adalah bekas peninju terkenal pada zamannya..dan apabila masa berlalu tiada lagi sukan tinju manusia , sebaliknya ianya digantikan dengan acara tinju robot.disinilah Hugh Jackman selaku bekas peninju bertarung untuk hidup dengan impian memenangi acara Tinju robot Kawalan.Disini bermula liku2 hidup perjalanan Hugh Jackman yang kesempitan wang untuk terus mencari wang dengan memenangi perlawanan tinju robot.

Sumber :: Mummy Cute

Macam tu lah kisahnya. Nad tengok dengan En.Boyfie dekat Mesra Mall 3 hari lepas kot tapi tak sempat nak update sebab keadaan Broadband macam kura-kura. Mula-mula nak tengok cerita three musketeers tapi nad nak tengok cerita Real Steel. baru je gaduh-gaduh sebab nak tengok cita masing-masing.^_*

Dia ajak pergi cc yang ada kat Mesra mall tu, kitorang research sikit. Masa tu hati berbelah bagi nak tengok three musketeers jugak. Last-last En.Boyfie cari rating three musketeers dan real steel. Rating Real Steel tinggi. Yes,nad menang.huhu.

Korang nak tahu tak pergi cc tu berapa ringgit??50 sen jewk. Nad herran sekejap,wau murahnya. hehe..

Nad rasa korang kene tengok la cerita ni sebab nad bagi 5 bintang untuk cerita ni. Part paling nad suka bila tengok robot tu menari lagu Timbaland fear. Veronica - Give IT A Go 

Tengok jangan tak tengok ok.^_*
 


 campaign image


campaign image 

16 Comments

Sayang Saya

Love