Anda Semua sihat ke tak??

Assalamualaikum..

Kuku menari? Senget betul.. Tak update 1 hari macam tak update seminggu je lah saya rasa tahu tak..Sebelum itu, ada orang ter klik kat sini semalam lepas tu marah-marah saya. Apa kes?

Tak update blog sebab takut trafik jatuh? Alhamdulillah trafik maintain.. Sebenarnya pagi tadi tengok MHI pagi tadi terus ada idea nak buat entry ini. Perhatian, jika tidak mahu membaca issu tentang kesihatan di entry ini di harapkan tak perlu baca..^_^

Sebelum saya membebel panjang-panjang saya hanya ingin tahu yang anda semua sihat ke tak?



Walking everyday & cutting down on sugar & salt can help maintain a #healthy (Twitter) body! 
Berjalan setiap hati & mengurangkan kadar gula dan garam disamping itu mengekalkan #kesihatan badan.

Betapa pentingnya kita untuk mengekalkan kesihatan badan ini ye kawan-kwan. ada macam cikgu kesihatan tak? Bukan-bukan, saya bukan cikgu kesihatan saya cuma ingin tahu keadaan kawan-kawan semua sahaja.


Adakah anda tahu bahawa berjalan 10,000 langkah seiap hari akan membakar lebih 300 kadar kalori? Di beri pilihan berjalan menggunakan tangga daripada menggunakan lif ataupun berjalan lebih menguatkan tulang dan otot anda semua.

31 Comment Awaiting Moderation masih belum di lepas kan. Harap bersabar ye kawan-kawan.. #BajetFamous via @miss_nadya (Twiter)

Tags :: Sihat, Berjalan kaki bagi sihat.

4 Comments

Sayang Saya

Love