Sahabat Positive 💖

19 January 2012

Malang tidak berbau

Assalamualaikum..

Selamat malam semua, sedih memang sedih tapi tak nak tunjuk je. Sedih sebab tak dapat pakai
  I Phone 4 S,hehe..^^


Tengok,sidemirror sebelah pemandu habis jahanam sebab masa Nad nak balik rumah tadi dalam pukul 8.30  macam tu lah. Nad memang rabun silau di waktu malam. Tetiba Nad selisih kereta tu dia bagi lampu besar. Terus saya berhenti ketepi sebab Nad tak nampak jalan, Tetiba kereta selisih dari depan tu makan jalan.

Kereta tu tak de aircond,Nad pon buka la tingkap tetiba Pang,meletop cermin kecik kena kat muka dan mulut sikit.

Doa Ketika Mendengar Kematian Atau Kemalangan

Innalillahiwainnailaihirajiun..
Bahawasanya kami kepunyaan Allah dan bahawasanya kami akan kembali kepadanya..

Sakit mulut sampai sekarang..:(

Post a Comment