Makan Coklat

Assalamualaikum..

Pasti ibu dan bapa di luar sana tidak pernah menyarankan coklat untuk anak-anak mereka bukan? Sebab ibu dan bapa anda akan berkata, tak elok makan coklat nanti gigi rongak

Tetapi tuan blog ini sangat gemar makan coklat ye kawan-kawan. Kadang-kadang sanggup beli coklat kat 7 Eleven walaupun harganya agak mahal sedikit..:)


Gambar pinjam kat Page Cocoaphilia Malaysia

Kenapa saya suka coklat? Saya pun susah nak terangkan sebab pada saya coklat ni boleh buat saya kenyang bila berjaga pukul 3 pagi tu. Mak saya pun tak pernah marah kalau saya beli coklat.

Coklat ini menggemukkan?

Tak tahu lah nak cakap macam mana tapi ramai yang kata coklat ni memang boleh membawa kita kepada obeseti. Apa yang penting jika anda semua gemar coklat macam saya ni, banyakkan minum air mineral.

Coklat buatan tangan

Gambar coklat pinjam kat pakcik google

Andai anda semua dapat coklat cantik-cantik macam di atas anda semua makan ke tidak??

Jawab di komen di bawah..^_^

13 Comments

Sayang Saya

Love