Sahabat Positive 💖

22 April 2011

Shayer Dapat 2k Sebulan

Assalamualaikum..

Hah??2k sebulan??biaq betoi..hehe.....bukan nad yang dapat 2k tuh.....tapi Cik Epal ni ha..^_^
ni nad nak bergossip niey..^_^

Kesah nyer begini...di saat nad kesedihan semalam...terbaca r entry Cik Epal niey...walau wey...2k dengan Buffering Earning dengan nuffnang jewk..pergh...bapok syok giler..terselit kejelesan dgn Cik Epal ni ha...hadoy...pastu nad pon ter register nuffnang tadi pukul 11am..^_^

konon2 nak mencari duit lebey gak dengan berblog..saper xnak duit??sumer cakap nak duit kan??
ye dok...^_^

nad pon bukan lah pandai sgt ber blog ni ha...baru jer cuba2...kawan yg follow pon xramai..baru ader 59 owang followers jewk..hish...xmcm Cik Epal...14240 owg followers..nad hairan niey..mcm mana r cik epal ni ley wat 2k sebulan ea??kalah gaji nad ni..hish..tengah kejelesan niey..ee..nak lompat2 joget2 macam Cik Epal jugak...ngee..sewonok nyer..hah,usaha tangga kejayaan taw..so,nad tengah usaha niey cm ner nak cari income..^_^

p/s :: Cik Epal xnak belanja ker??hik hik..Anyway..Congratulation laling..nad nak belajar mcm mn nk cari wet lebey niey...sewonok ader..dua wonok pon ader..kalau kowang tak cayer ape nad cakap kan..kan kan kan??g kat SINI..

Post a Comment