DAY 17 : Post About Your Zodiac Sign,And Whether Or Not It Fits You.


DAY 17 : Post About Your Zodiac Sign,And Whether Or Not It Fits You.



Aries Horoscope 2019 :
  • Daily → Orang-orang yang tidak bersetuju dengan anda hari ini tidak sengaja sukar, jadi bersabarlah dengan mereka. Mereka mempunyai idea-idea baru yang bernilai pendengaran-walaupun mereka tidak tahu bagaimana untuk menyatakan idea tersebut dengan cara yang anda boleh fahami. Apa yang kelihatan seperti kekasaran hanya boleh inarticulateness, jadi berhati-hati tentang bagaimana anda bertindak balas. Tanya banyak soalan, dan jangan berhenti perbualan sehingga anda benar-benar yakin bahawa anda tahu apa yang mereka bicarakan.

  • Kewangan → Jangan ambil benda secara peribadi. Anda bukan orang pertama menghadapi cabaran hari ini, dan anda tidak akan menjadi yang terakhir. Gantung ke topi anda - dan dompet anda - dan anda akan membuatnya melalui turun naik turun hari.

  • Kerja → Kabut-kabut khayalan palsu membungkus anda, dan anda mempunyai kecerdasan untuk membiarkannya membantu dan bukan menghalangnya. Ketidakjujuran boleh berfungsi untuk anda, jadi gunakannya sebagai pisau roti untuk mengukir apa sahaja yang anda mahu, apabila anda mahu. 

  • Romantik → Sekiranya anda berasa murung di puncak minggu, jangan menekan perasaan anda. Benarkan diri anda sebagai outlet emosi - memanggil saudara yang lebih tua atau memenuhi kewajipan keluarga boleh mendedahkan rizab tenaga tersembunyi. Menjelang Rabu anda dicaj semula dan bersedia untuk beberapa tindakan, cinta-bijak. Mengetahui cara pintar untuk menjangkau minat romantik (atau pasangan) yang kelihatannya baru-baru ini. Jumaat akan membentangkan cabaran yang boleh anda lakukan pada hujung minggu. Latihan akan membantu anda mengatasi kekecewaan dan akan merangsang haba dalaman.


Kad Hari Ini : KEHIDUPAN YANG TINGGI:
  • Biarkan intuisi menjadi panduan anda hari ini dan anda tidak akan pergi terlalu jauh salah. Jika ada sesuatu yang tidak perlu dilakukan atau dihantar dengan serta-merta, luangkan masa anda dan biarkan peristiwa, situasi, dan orang yang menuntut masa dan perhatian yang mereka inginkan. Perkara-perkara ingin mengasingkan diri anda untuk anda, dengan cara yang terbaik. Jangan memperkenalkan komplikasi. Menjadi tegas apabila perlu tetapi sebaliknya meningkatkan juga, dan terkejut.





Sifat Elemen Shio Naga :


  • Naga tanah (1928, 1988) → Pandai, sedikit ambisius, namun seorang pekerja keras.

0 Comments

Sayang Saya

Love