Friends of Miss Nadya

VIEW & SHARE THIS CAMPAIGN !!

02 February 2012

Dasar perempuan Cabaret!!!

Assalamualaikum peeps!!

Aloyai,jam dah 12.30 pagi tapi mata masih tak boleh tidur-tidur. Esok pagi ada meeting. Teruk sungguh lah Nad ni..
demm! =.='

Tahu tak Cabaret tu apa? siapa pernah tengok cerita P.Ramlee Masam-Masam Manis? kan masa isteri dia menari kat kelab malam tu dia panggilan Dasar Pompuan Cabaret!

Huhu,tu lebih kepada gadis kelab malam kot. Sekarang ni Nad bukan nak cerita pasal gadis kelab malam tapi nak bercerita pasal kuku cabaret!


Konon-konon kuku umpama gadis tu penari kelab malam lah..:D


Sekarang ni ,entry ini dari CHANEL. CHANEL ni ada menawarkan make-up kan?? Lagu untuk kuku cabaret ni menyanyi dan menari ni best sikit..^^


For more info >> www.chanel.com

Category:
Girls Stuff

Blogger pilihan entry hari ini ::

Qma Shop

Produk kecantikan dan kesihatan anda dengan harga yang lebih murah dan berpatutan. ProdukVCO Catalyst, Collagen Catalyst dan banyak lagi.. Click banner for more info..:)


Nak masuk blogger pilihan entry jugak??
Boleh tengok entry di Sini

4 comments:

Paris Lipton said...

erkkk kami pmpn melayu terakhir ;p

cik ayuni said...

dah lame x dgr p'kataan perempuan cabaret

nuyui a.k.a miss YUI said...

lama plak tak tgk citer tu..huhu.

Eza Boom Boom said...

citer masam masam manis tu sweet.. :) hihik.