Friends of Miss Nadya

VIEW & SHARE THIS CAMPAIGN !!

16 July 2011

Aku Blogger Negeri Pahang


Assalamualaikum..

Salam 1 Malaysia..Salam 1 Blogger..

tadi bukak dashboard nampak Eza Haniza ni join segmen SCD(Syazwan Che Deraman)..nad berminat pulak nak join..sebenarnya nad dengan Eza ni 1 daerah di mana rumah pon tak jauh sangat sebenarnya..tapi nad tak pernah jumpa jer..hehe..okay,balek topik segmen ni semula okay..

Daerah :: Bera..sama dengan Eza ni..cuma rumah kami jer jauh sikit...nad tak dok Tasek Bera jugek okay...huhu..

Tempat yang menarik di tempat anda :: apa yang menarik ea??Tasek Bera lah kot..haha...tapi jauh giler kot kalau nak pergi Tasek Bera tu...tapi,kalau shoot kat sana memang mantop...nad suka...hehe...

Makanan yang menarik di tempat anda :: makanan??nad rasa kat sini yang menarik kepsi jer lah..sebab nad memang hantu kepsi...so,yang lain biasanya kedai masakan panas jer lah yang banyak..yo lah..boleh di kategorikan tempat nad ni cam kampung gitu..

Tempat Anda Belajar :: Sekolah Menengan Kebangsaan Bandar Kerayong sampai form 2..Sekolah Menengah Kebangsaan Triang 03..sampai form 5 sebab sekolah tu baru ditubuhkan tahun 2003..<< tempat Eza tu...hehe..
sekarang tak belajar dah..sekarang bekerja di Pejabat Belia Dan Sukan Bera..


11 comments:

i'm ezza haniza said...

wuhuuuuuuuuuuuuu......

nanti boleh la jumpe sebelum cuti saya habes!

Nadya O'Conner said...

@i'm ezza haniza::boleh2..hehe..bilo nak jumpa xtau..hehe..:)

fiq. said...

tasik bera ek? cantik tak?

Segmen: aku Blogger Negeri PDR

fieha said...

salam ziarah..
sy blogger dri perak..
salam kenal :)

Nadya O'Conner said...

@fiq.::cantik sebab skrg dah renovate..:)

@fieha::budak perak ag..hehe..:)

Cik Baju Kurung said...

hye ! datang melawat orang bera , cbk orang kuantan =)

Nadya O'Conner said...

@Cik Baju Kurung::nad dah lama tak g kontan..hehe..:)

cik najihah said...

hai orang pahang..
same geng :)

fara anak abah said...

saya blogger dr selangor=)
jom join cntest saya?

http://vogue-kiwi.blogspot.com/2011/07/contest-saya-suka-dan-saya-komen.html

ceriteraliyana said...

fuh2!!! penat! yana datang dari johor..=)
salam perkenalan! ^^

azeelia azman said...

dtg from kelate. jln3 negeri laen.jom singgah alia punyer pulakk.

:) folo sini jugak.