Lepak Di Blogger Chatting Room!!

Assalamualaikum..



Mari ramai-ramai lepak di www.bcroom.net . Blogger Chatting Room ni dah lama wujud tau,masa saya mula berblogging dulu pun saya join Blogger Chatting Room ni. Mintak orang sana follow saya. Lepas tu create blog guna Template Blogger. Dahulu template saya macam The Faceblog

Paling rugi bila saya tak dapat join Gathering bulan lepas kerana kereta rosak.T_T

Kalau dahulu saya cemburu dengan mereka-mereka kerana ramai di antara mereka menggunakan domain sendiri..


Sekarang saya sudah menjadi sponsor untuk Blogger Chatting Room ni. Mari ramai-ramai join,kalau dahulu nak masuk Blogger Chatting Room ni free je.

Pengumuman:

Mulai 6 Mac 2011, keahlian bagi geng BCR hanya dibuka kepada blogger yang berdaftar sahaja. Ini bertujuan bagi mengelakkan spam oleh pihak yang tidak bertanggungjawab. Sila daftar bagi membolehkan anda berchatting dengan geng BCR yang lain. [Klik Sini Untuk Daftar]





Tags :: BCR, Geng BCR, Chatting Room, Blogger, Blogger Chatting Room.

17 Comments

Sayang Saya

Love