Friends of Miss Nadya

VIEW & SHARE THIS CAMPAIGN !!

19 May 2011

Bercumbuan Di Dalam Kereta??


kalau ada orang baca entry ni pasti terkejut..hehe..


ha,,jangan salah sangka ye dengan tajok entry tu....semalam nad balek dari futsal..nad singgah pasaraya aktif..biasa lah kalau dah malam tempat parking tu memang gelap..nad pulak suka parking kereta betol2 depan pasaraya sebab nak singgah kejap jer..time nad nak parking sebelah kereta tu..nad ternampak seorang lelaki tanpa baju sedang mencium

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
anaknya...hehe..anaknya pon tak berbaju sebab dah terkena muntah,mak dyer kene beli baju baru...hahaha....nad wat gempak jer...sebab nad nak blogwalking kejap..:)

tq sudi baca...gurau senda hari kamis...:)

3 comments:

Srikandi Bonda said...

tajuk.. gempak ya! hehe.. okeh! ceria selalu . ^__^

miss nadya said...

@Srikandi Bonda::hehe..terima kasih sudi baca..:)

Halimatun Sa'adiah said...

ooo...bgtu mereka bcumbuan ek...