Friends of Miss Nadya

VIEW & SHARE THIS CAMPAIGN !!

11 May 2011

"Blog Paling Simple Tapi Bebas"


Training Futsal Petang Ni



Assalamualaikum..hari ni dah hari kedua training futsal untuk minggu ni..minggu depan dah nak lawan..pergh..takot tak payah cakap la kan..berdebar-debar..sebab tangan aku ni dah lah tak berapa nak sihat sangat..ha..korang jangan cakap aku main futsal pakai tangan pulak..aku keeper..nak main tu boleh..tapi aku tak pandai nak serang orang..takot dorang jatuh..kecian..:(



situasi kat atas tu sering menggangu aku di mana aku tak tau nak baling kat sapa...ya la..kadang2 Team A xnaik dalam lingkungan Team B...cam na aku nak cari budak2..hadoi..macam tu lah aku kadang2..kadang2 dah paham budak2 ni macam mana..tapi yang pelik hingga sekarang..dorang cakap aku baling tak kuat..adoi...nak kuat cam mana pon aku tak tau.yang penting aku layan ja..:)


tengok,betapa heppy nya aku bila dah gol..hahaha..huhuhu..

Okay ciap..:)nak tag









7 comments:

EZAD AMIR said...

keh3...smoga berjaya..menarik2 gak ye cite awk ni

abe long said...

esok byk2 kn gol lagi yerp...

padle said...

usha aku nye lak!

http://fadhlisipadle.blogspot.com/2011/05/blog-paling-simple-tapi-bebas.html

miss nadya said...

@abe long::yesterday Team A menang..:)hope kitorang menang dalam liga nanti..:)

miss nadya said...

@EZAD AMIR::hik hik..tq ezad...wish me luck..:))

miss nadya said...

@padle::aku dah usha dulu blog ni..:)

ARAYANA said...

gud luck dear (: