MO NAK BAGI HADIAH. HANYA BUAT ENTRY "AKU INGIN BERUBAH"


Assalamualaikum..





nad tertarik untuk join sebab nad ajak membaca entry kawan nad..so nad pon teringin join..

hari tu entry untuk hari ibu nad dah bagi tau kat entry Buatmu Ibu..nad dulu memang degil..susah nak dengar cakap..nad pulak memang tiada adik beradik..nad sorang jer..mak pulak memang tak nak anak dyer berjauhan..so aku teringat akan ayat yang aku takkan lupa sampai bila-bila..

mak selalu berdoa setiap kali mak solat..."Ya ALLAH,lembutkan lah hati anakku untuk tinggal disini bersamaku..kerana hatiku selalu risau mengenangkan dia jauh disana.."

setiap kali aku ingat...aku akan menitiskan air mata..aku mula berubah pada tahun lepas dimana sekarang aku tinggal dengan family aku dan sekarang berkat doa mak..aku dapat kerja dengan kerajaan..:)


>

4 Comments

Sayang Saya

Love