SEGMEN FILEM KREATIF AKU BERSAMA BEN ASHAARI




Keranamu..:)

Aku (Nadya O'conner) , cik pulau adah (Amina), zieha hisham pergi Mid Valley dengan kereta barunya..MTT(Nur Amina) dengan baju kurung ayunya menahan..
wey,tumpang nak pergi Mid jugak...aku pon menjawap..ye lah...hish....

tiba-tiba Nadh call...wey nadya ada no fon shopping2u tak??
aku pon menjawap...ko try tanya kat Famili Ceria ..

-
-
-
-
-
-
-


5 minit kemudian..sesampai sahaja di Mid Valley...



Ujang , Lanun Jalanan  , Onenie tengah mengacau gadis melayu ni...apa nak jadi lah dorang ni..ish ish2.....


-
-
-
-
-


terjumpa Lieyda pulak dekat kedai bunga...jom pergi greenappleku.com ..nak beli buah apple jap..

tiba2 aku terbaca iklan aku bukan captain buat promosi jual pedang...Cik Cikki pulak sibuk mempromosikan pedang tu...


aku ni memang tak minat pon pedang bin parang ni...elergi..

aku pon terus pergi pet world...terjumpa pulak ateyyaMAK DARAgeminigurlzENCIK BEDAK SEJUK a.k.a Han tengok ikan...dah macam xde keje jer dorang ni...tengok lah wayang ke apa...huhu...aku pon gerak selepas tegur dorang..aku nak pergi toilet..shawl aku dah senget..

-
-
-
-
-
-

mynameismy @ MyAbdul FariqueMISS QASEH SAIFUDIN tengah bergayut dekat public fon tu...hish,kat mall pon nak bergayut gak...hahaha...dorang ni betoi2 lah kelakaw..:)

-
-
-
-

eryzi90 ada kat toilet tu...dyer bagi aku pin untuk lekatkan kat shawl aku tu...baiknyer dyer..:)

-
-
-
-
-
-
-

perut aku pon dah lapar ni...nak makan kat garden lah...sebelum tu aku pergi gedik2 kat Starbucks Mid Valley...jumpa Nisha,nmirmozacky ~786~...mamaDiana (captain)..dorang belanja minum kat situ...wah..kembang 10 minit...dapat favourite drink aku....

-
-
-
-
-

Ez0Lleee call...suruh aku cepat pergi garden...aku dengan pantas nya pergi lah garden...tapi aku sempat pulak pergi baskin robin jumpa azizulIzzat Nazmi kemboja85Areliff, dan cpahniza...nak pergi tengok dorang wat ape jer......last2 tengah aku tengah syok smebang dengan dorang..

AzzAh datang...wey,jom lah pergi makan...dorang dah tunggu...aku pon menjawap...hish yer lah...aku pon p lah Tgi Friday...dorang kat sana rupanya.....CiK EmMa azie♥yaya budak suka embun♥Jay, dan alams.ekins tengah tunggu..muka masing-masing macam bengang jer...aku pon dengan muka tak malu..mintak maaf...dah ciap makan aku pon balek...

tiba-tiba masa kat parking kereta aku jumpa Bro Wacana...aku pon tanya lah..kenapa bro??dya menjawap...ni ha kete rosak pulak...aku pon tolong lah apa yang patot...

dah abis...terima kasih lah kerana baca cerita ngarut aku ni ha..:)

salam maaf buat semua jika nad ada terkasar bahasa..:)








4 Comments

Sayang Saya

Love