Friends of Miss Nadya

08 June 2011

Ada Peminat Rupanya..Malu Pulak..:)


wa...malunya..huk huk...tadi masa kat ofis..bos dengan anak perempuannya nak keluar..lepas tu bos pon kenalkan lah...
Puan Ana kata ::
"nadia,ni anak saya..sambil senyumm..)"
aku aka nadya ::
"owh,ni anak sulung puan yer..aku pon salam anak dyer.."
puan pon berlalu ke toilet....kembali ke ofis semula...nad pon tanya bos..
"puan,anak puan ni form berapa??"
Bos pon jawap ::
"form 2..dia ni minat masuk blog awak...baca tutorial yang awak buat tu"
Nadya???
"hah?ye ke?hehe..malunyer...:)"
habis cerita....tu jer.....waaaa.......
lepas tu kawan ni tegur....loghat pahang sikit yer..:)
"wey,anok dye tu tinggi dari pada awok kew?"
nad pon menjawap....
"yew lah...koi tau lah koi ni pendek....hadoi.."
 moral of the storie...
ada jugak minat blog nad ni rupanya..
nad memang pendek...tapi nad okay jer..
koi tu adalah saya..habis..tepuk tangan...
thanks sudi baca...:)

4 comments:

Cambest said...

Bestlah dia ade peminat

Nadya O'Conner said...

@Cambest::hehe..best ker?:)

aizamia3 said...

anak bos lak tu.. hehehe... ;)

Nadya O'Conner said...

@aizamia3::hehe..malu pulak nad..:)