Friends of Miss Nadya

08 September 2011

#12 Spontaneous Thursday | ツ Miss Nadya Punyer Blog ツ


Assalamualaikum...

Hidup tak selalunya indah okay..kadangkala kita gembira..kadangkala kita bersedih...kadangkala kita di atas..kadangkala kita di bawah..itulah ranjau kehidupan kita sebagai seorang hamba di muka bumi ini..


Chewah...berfalsafah nad hari ni..hehe..betul ke ayat nad kat atas tu??huhu..







17 comments:

iszieylyanziy said...

bila gembira,,,gembira sangat! tapi bila sedih,,sedih sangat,,sob sob

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

amboi..cun dia ea..

p/s: pasni nak try wat lak thursday spntan ni..heheh..

fiq. said...

betul tu, yg penting, kne selalu berprasangka baik dengan Allah, =]

Syafiq Rosli said...

itulah di namakan lumrah kehidupan

BeloG MTT said...

Setuju..Hidup ni mcm roda.. macam macam situasi yang kita harus alami..:)

emy zulaiha said...

betol2 Allah turunkan pelangi selepas turunkan hujan =)

ANISA said...

baru la hidup berwarna-warni...tak gitu..

u.m.i.e said...

yup I really2 agree about dat :)

Miss Nadya said...

@iszieylyanziy:: betul tu..:):(

@nuyui a.k.a miss NUSHA:: thanks dear..wat jgn xwat..:)

@fiq.:: betul..InsyaAllah..:)

@Syafiq Rosli:: betul tu syafiq..:)

@emy zulaiha:: agree with u..:)

@ANISA:: yup..betul tu dear..:)

@u.m.i.e:: thanks my dear..:)

Miss Nadya said...

@BeloG MTT:: betul tu ..:)

Nadzirah K. said...

tu la, namanye kehidupan :)

BERT said...

bila terlalu bahagia boleh melalaikan manusia...

Kasanova91 said...

nice entry..:)

Miss Nadya said...

@Nadzirah K.::betul tu..:)

@BERT:: betul tu kak..:)

@Kasanova91::thanks iwan..:)

❤ eyeme ❤ said...

setuju... hidup umpama pantai..amgin kuat kena lambung dek ombak..angin perlahan, ?? eh! :D

mardiana said...

hidup yang hidup ^^

kaizen said...

hidup bagaikn roda...