Al-Fatihah Buat #RaraZikry (ZARITH NADHIRA BT MOHAMAD)


Salam takziah dari nad sekeluarga buat Allahyarhamah Rara Zikry atau nama sebenar beliau Zarith Nadhira Binti Mohamad.

Semoga rohnya di cucuri rahmat, Amin.
Nad tahu dari Twitter nad sebab ramai orang #Retweet kawan baik Allahyarham (Qalisha Ray)

Solat jenazah Rara dibuat di masjid SS19 pukul 10 pagi dan dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam USJ21 sebelum Solat Jumaat. Credit (Qalisha Ray)

Pada mulanya nad tengok Twitter saja-saja tapi ramai yang tweet Al-Fatihah Buat #RaraZikry. Nad pon tertanya-tanya siapa Arwah ni.Mintak maaf,nad tak siarkan gambar arwah Rara Zikry di sini..

Tidak dinafikan beliau sememangnya mempunyai wajah yang sangat cantik. Senyumannya yang amat manis. Arwah sebaya nad sekarang ni..

gambar kat bawah ni dari twitter kawan baik Allahyarham (Qalisha Ray). Sebab ada orang buat fitnah pulak dengan mengatakan Rara Zikry masih hidup. Orang tu buat ayat,Rara Zikry masih hidup,tolong sebarkan message ini dengan #Reetweet saya. Ramai jugak yang duduk retweet. Nad tengok Twitter budak tu. Ok, follower dia ada 300. Macam tak boleh percaya je yang dia ni ada di sisi Arwah sedangkan kawan baik Allahyarham (Qalisha Ray) yang ada di samping arwah. Ya Allah,perkara ni pon nak buat main-main.


Siapa Rara Zikry? Who Is Rara Zikry? Credit kepada Fatin Baharum





Allah nak tarik Kecantikan, Kemewahan, Kebahagiaan Kegembiraan tu semua sekejap je. Kita yang masih hidup ni bersyukur lah. Nad pernah di tarik segala kemewahan, kegembiraan dalam sekelip mata dan nad pernah lalui betapa peritnya hidup nad masa tu. Mujur ada mak dan abah di samping nad. Nad mampu teruskan hidup dan nad mengakui kekhilafan nad dahulu. Seseorang yang pernah merasai kehilangan akan lebih menghargai orang lain. Seseorang yang tidak pernah merasai kehilangan tidak akan merasai apa-apa.


Mintak maaf entry panjang..


6 Comments

Sayang Saya

Love