‘DiGi iPhone 4SURE SIRI ANSWERS’

Assalamualaikum..



Why Siri and DiGi are your best companions?
 
 Okay,pada mulanya terus terang saya tidak mengetahui apa itu Siri tetapi selepas menonton Video Apple - Introducing Siri on iPhone 4S di You Tube baru la saya mengerti..:)

Sistem di mana kita hanya bercakap dengan iPhone 4s ini, dan komputer akan membalas kembali dan akan menyelesaikan masalah kita seperti Traffic, Melancong, Memasak, Timer, Dan juga untuk orang yang cacat penglihatan. 
 
Contoh gambar yang saya dapat print screen dari Video You Tube :


Mamat(Brandie) dalam video tu hanya bercakap menggunakan earphone "What's the traffic like around here"

Komputer membalas kembali sambil menunjukkan traffic :



Jom nad senaraikan apa yang terkandung di dalam video tu bercakap lagi tetapi tiada gambar ye kerana ayat di dalam video diranslatekan kepada bahasa melayu..:)

Perempuan 1 :: Ingin bercuti ke satu tempat dan menanya kan tempat yang beliau ingin pergi melancong itu sejuk ke tidak dan komputer itu membalas kembali sambil menyelesaikan masalah beliau.

Perempuan 2 : Meminta resepi untuk masak. Komputer itu memberi senarai resepi yang di mintanya.:)

Perempuan 3 :: Ingin masak cupcake beliau dan meminta iPhone 4s set masa dalam 30 minit.

Perempuan 4 :: Seorang perempuan yang cacat penglihatan, kemudian kawan beliau ada menghantar message ingin mengajak beliau keluar. Dan dia hanya membalas saya pasti ada di sana..:)


Amacam? rasa tercabar untuk memakai iPhone 4s ini tak? Mestilah tercabar kerana saya adalah pengguna DiGi dan saya harap saya bertuah untuk memenangi iPhone 4s ini. Amin...


1 Comments

Sayang Saya

Love