Shoutmix Baru?

Assalamualaikum..

Setelah bertukar Domain saya rasa ingin mengubah kelainan di blog saya ini tetapi InsyaAllah masih mengekalkan pink itu ok.

Sebentar tadi saya privite kan blog kerana edit blog tetapi gagal lagi masuk template tu. Nampak gayanya saya terpaksa meminta En.Boyfie menolong saya lagi. Mahu ke beliau menolong? Mungkin dia hanya akan berkata tunggu tahun depan la ye sayang..

Sekarang saya bukan ingin bercakap tentang template blog ini dan menyelit En.Boyfie di sini tetapi ingin memberitahu saya tidak lagi mengguna ShoutMix atau Chat Box kerana saya rasa SHOUT ◕‿◕ di sini lagi elok jika dibandingkan Chatbox kerana saya selalu terlepas pandang di ChatBox.

Kenapa saya menggunaakan Comment dari Facebook Social Plugin? Kerana saya rasa rata-rata blogger ada facebook masing-masing..:)



Saya menyusahkan anda semua? Saya rasa saya bukan lah mahu menyusahkan anda semua tetapi saya mengelakkan diri daripada mendapat SPAM di Chat Box kerana saya pernah mendapat SPAM iklan. 

Contohnya :: Nisa Greenpanda meniggalkan jejak ye rakan-rakan.
email/url :: http://nornadiah.says.com/recommendations/twistiessuperstarz (Contoh dia letak link iklan)
message :: nad..morning ye..^_^


Itu dinamakan SPAM chatbox. Saya bercakap kerana sudah pernah terkena. Mungkin disebabkan itu saya rasa fobia je. Nisa,jangan ambil hati ye. Contoh je..:)



Mesti korang cakap abis tu macam mana nak tinggal jejak untuk saya ini perasan korang masuk blog ni?
Jom ikut contoh nad buat di bawah ye.:)

Anda semua boleh sahaja tinggalkan entry baru anda atau link blog anda semua..:)


Amacam?? Best tak karangan tengahari Jumaat ini??

jom like jika suka. Sharekan entry saya ini di Facebook dan juga boleh Tweet entry ini di Twitter anda.:)

10 Comments

Sayang Saya

Love