Friends of Miss Nadya

VIEW & SHARE THIS CAMPAIGN !!

14 March 2012

Sampai Terengganu dah. Alhamdulillah..:)

Assalamualaikum peeps!

Alhamdulillah dah sampai Terengganu sudah..Sekarang Nad dalam Hotel Sri Malaysia, Marang , Terengganu.

Gerak dari Bera, Pahang pukul 10 pagi. Sampai pukul 4petang tadi.. Nad naik dengan bos,memula dia drive sampai Kemaman lepas tu berhenti makan tengahari sambung Nad pulak drive dari Kemaman sampai ke Marang 140km/h Nad pecut.. Huhu..

Muka ngengada..

Bilik selesa, Katil selesa. Best lah honeymoon kat sini... Banyak lah honeymoon. Nad ada kursus 2 hari 1 Malam kat sini sebenarnya..

Pandangan dari dalam bilik.

Pandangan dari pintu masuk.

pandangan bilik air..adeh..
Katil yang selerak itu katil Nad..Dapat katil besar bas. Kecian kawan Nad kene mengalah..^^
Nad tidur dengan Princesx Lilac..:)

Ok, siap entry yang di peram dari pukul 4 tadi..:D

Category ::
Kursus

Blog Pilihan Entry Hari Ini ::

Photobucket

Dapatkan baju yang cantik tetapi dengan harga berpatutan..:)



<--- Click Nang kalau suka entry Nad..:)

8 comments:

nick izzatie said...

dekat je ngan umah saye kak... :)

Mizz ErMa said...

0o0o, nie kira outstation la ye? hehe

fRaMe+LenSeS said...

alhamdulillah. syukur. jaga diri tau. tenangkan diri sebaiknya. da ada peluang ni

.*.WiE.*. said...

Wah!! bestnya gi Kuala Terengganu..

Adam Narzuan said...

wahh bestnyer... slamat datang ke tempat adam yer... jangang lupe makang ikang celup tepung.. hehehe

Hanif said...

Mak aiii...lajunya..
Selamat berkursus!!

Wallahua'lam said...

as salam..
hehe.. pakcik pun nak juga!!!

ui.tadi tegok gambo tu, macam muka orang. erk

hantu??

=.=



entri terbaru :

Jenis Entri Yang Menyesatkan oleh Blogger Disisi-Nya


entri baru :

Why I Left Islam?

maaf lama tak blogwalking. isp pakcik blog. erk

dyabunga said...

dya nak ole2 dari kuala terengganu..hehe..gurau je lah..