Friends of Miss Nadya

07 March 2012

Was Sleepy La..

Assalamualaikum peeps!

Siapa belum join Contest Anniversary 1 Year Miss Nadya , jom join sekarang jom..:)


Dengan kadar kelajuan 120KM/H Nad mengupdate blog lelaju mungkin. Sebenarnya Nad nak cakap pagi tadi Nad tidur lepas subuh dan bangun seawal 8.30pg . 2½ jam je Nad tidur. Boleh bayangkan Nad jadi apa kat ofis?

Nak tidur macam anak Nad je rasa.


Geram tak tengok? Boleh mengantuk Nad tengok anak Nad ni. Dia tidur macam bersujud. Pandai anak mummy..:)

Hari ni Nad pakai Shawl oyen taw.. Shawl yang masuk bertanding BEST OF THE YEAR 2012(Creative photo contest)

Tak pandai la nak pakai shawl cam tu..lepas tu mata cam sepet sikit sebab tak cukup tidur..ahaks ~!...


Category::
Kerja

Blogger pilihan entry hari ini:::



Jom masuk blog adik nad ni. Click banner for more info..:)


Ads Here? Click Here..:)

<--- Click Nang kalau suka entry Nad..:)

7 comments:

dyabunga said...

lena nye tidur..mcm ank dya jugak..tgk dorang tidur mummy nye pun rasa nk tidur..haha

aisya said...

comelnye la anak2 nad tu tdo.. hehe.. diorg ni ikut nad g ofis jugak ke? =)

azam said...

cantik nad hari ni

hamzah ian said...

alololo.. tomeynye die..

Arra Ahmad said...

cantik je..hehe

Eza Boom Boom said...

tido cukup2 kak nad :)

cik ika said...

wah..shawl satin..kapan ika dpt pakai~~