SENYAP Vol #1.1 Altimet Feat Bro Framestone



Assalamualaikum peeps!

Di sebab kan Nad bekerja di bawah Kementerian Belia dan Sukan (KBS) ini jadi Nad haruslah mempromosikan SENYAP ni kepada semua rakan taulan dan belia di luar sana..Seperti sedia maklum Kementerian Belia dan Sukan (KBS) memang ada menjalankan aktiviti seperti CAT (Crime Awareness Team) atau pon kitorang panggil kucing je dan SENYAP ini adalah program baru..

Apa itu senyap?
'Diamlah kan?'

Ok, bukan senyap yang suruh orang diam tu, SENYAP ni merupakan singkatan kepada program (Social Enforcement For National Youth Awareness Program) dimana sebelum ini Kementerian Belia dan Sukan (KBS) dengan Kerjasama Institut Penyelidikan dan Pembangunan Belia Malaysia (IPPBM) menggunakan platform SENYAP untuk memberikan kesedaran IT dan merapatkan jurang antara blogger dan Kementerian.


SENYAP 1.1 juga akan menampilkan penyanyi rap yang terkenal dengan lagu Syukur iaitu ALTIMET dimana beliau merupakan salah seorang dari Malaysian Youth Icon (MY ICON) dan juga tak lupa Bro Framestone (Senyap Blogger).


Kedua-dua ikon ini akan ditemubual diatas pentas yang santai lagi rileks buat pertama kalinya di Podium Menara Kementerian Belia Dan Sukan Malaysia(KBS), Vyrec juga akan memperkenalkan My Icon Bean Bag Talk Show kepada semua Belia-Belia mahupon blogger-blogger diluar sana (Untuk yang berusia 15-40 Tahun) sahaja..




Kepada semua Belia-Belia mahupon blogger-blogger diluar sana (Untuk yang berusia 15-40 Tahun) hanya 200 peserta yang pertama sahaja akan dipilih untuk jadi My Icon Bean Bag Talk Show, jangan lepaskan peluang untuk join ini.

Registration Form : Capaian
RSVP : Capaian

Program SENYAP ini akan diadakan pada 11 April 2012 jam 9:00 malam sehingga 10:00 Malam bertempat di aras bawah Menara Kementerian Belia Dan Sukan Malaysia(KBS) Presint 4 Putrajaya.

Tarikh tutup penyertaan pula pada 9 April 2012. Sebarang pertanyaan boleh dikemukakan di page RSVP dan di page vyrec.

Maklumat lanjut di :: http://vyrec.com/senyap-vol-1-1-altimet-feat-bro-framestone/

Sekarang permasalahan anda boleh hubungi bro di Facebook >> Bro Framestone << atau pon Twitter >> @broframestone << dengan hastag #Projek100Bloggers

Category::
Event


Blog Pilihan Entry Ini ::



Dapatkat Tips Travel, Resipi, Tutorial di blog Notre Belle Histoire. Click banner for more info..:)

P/S :: Ads Here And Enjoy To Get Review Your Blogshop? Click >> HERE << For More Details From Me ! Sementara Ruang Iklan Masih Di Buka..

<--- Click Nang kalau suka entry Nad..:)

4 Comments

Sayang Saya

Love