Friends of Miss Nadya

28 April 2011

SANTAI BEN ASHAARI :KENAPA AKU SEORANG BLOGGER

Assalamualaikum..


image


kenapa aku seorang blogger yer??hadoi..macam susah jer segmen kali ni abg ben??hehe...okay,first kene lah bodek abg ben dulu...owh abg ben...saya salu vote abg ben hari2...agak2 pasti saya punya entry di ketengahkan kan?tak pon di ketepikan jer..:))

berbalek kepada tajuk tu yer..kenapa aku seorang blogger??
sebab saya ni suker membaca dan menaip...dan dapat tau hal perkembangan dunia..:)
memandangkan ari tu buletin di TV3 ada cerita pasal blog...saya rasa,mcm bagus jugek biler dah jadi blogger ni...:)




3 comments:

DiDa Licious said...

Merayau-rayau dari segmen BA...follow u! (",)v

miss nadya said...

@DiDa Licious::tq,sudi jugek merayau..:))

Pemuda Haparan said...

terjah sini..nak tau knp awk jd seorang blogger..huhu..rjin singgh la blek..

http://zonesaye.blogspot.com/2011/04/santai-ben-ashaari-kenapa-aku-seorang.html