Mihun Sup Jer...


Assalamualaikum..

Hai semua..lunch makan mihun sup jer...fuh...memang sedap..tapi yang aku pelik sekarang ni...

bebola dia...rasa daging lembu..hush,aku tak tau pulak sekarang ni daging lembu boleh buat bebola..aik,aku je ke yang tak tahu lagi ni..nampak sangat aku tak pernah jejak kaki kat dapur kan??

sebenarnya bukan aku tak jejak kaki kat dapur..tapi aku memang tak ikut mak aku pergi barang dapur..kalau mood rajin masak aku datang...aku masak lah..huhu...

lagi satu,family aku memang kurang buat stok bebola ker,stok hot dog kat rumah..sebab memang tak de sapa nak makan...mak dengan bapak aku memang tak minat...aku minat dan makan jika bende alah tu ada kat umah..hehe..aku makan apa yang mak bapak aku tak makan..contohnya ialah...petai..dorang makan..tapi aku tak makan...hehehe..pelik bin ajaib...tak ada apa yang pelik pon di sini ..huahuahuha..huhuhu....

ada satu perkara lagi ni...pagi tadi aku sampai jer ofis,aku dapat satu mesej yang berbunyi begini...As Salam,mai masuk bilik mesyuarat kecik ni..aku dengan pantas melangkah kesana..sampai jer...ada meeting...aku keluar balik pergi amik buku catatan...dalam pala otak aku pon berputar-putar...kenapa aku tak tahu..meeting tergempar ker ni..minit mesyuarat pon pakai yang minggu lepas punya...hadoi...ingat kan ada apa-apa yang penting...rupanya meeting bese-bese jer..huhu...tadi,pembentangan dalam bahagian rakan muda iaitu kawan aku ada satu projek about jenayah atau lebih saintific Crime Awareness Team..sekali dyer sebut Crime tu berbunyi krim...hadoi...hampir tergelak aku dalam bilik mesyuarat tu...hadoi...lawak nyer...apa yang mampu aku buat aku senyum jer..

moral of story

jangan lah sombong...tanya jika tak tahu okay...tu saja..:)


2 Comments

Sayang Saya

Love