Friends of Miss Nadya

VIEW & SHARE THIS CAMPAIGN !!

03 June 2011

Assalamualaikum..^.^ Adik wif me..


Assalamualaikum..^.^
Adik wif me..

Hye semua,nad dah siap nak pergi sepang..amacam?besar tak adik dari nad? Hehe,even happy hari ni..tp sedih jugak sebab adik nad nak nikah pas juma'at..nanti mesti banyk soal bicara pasal nad tak kawen..hadoi..anyway nad tak nak fikirkan sangat lah..nad mintak maaf sebab untuk 3 hari nad akan publish post guna mms..untuk semua kawan-kawan yang nad cayang..jangan marah yew..lagi satu sempat ke tak abah dan pak sedara solat jumaat kat sepang ni ea..ok,nad nak drive..doakan perjalanan nad selamat pergi dan balik ye..amin..thank awak sudi baca..setiap komen amat nadia hargai..
~update use mms~

2 comments:

syAzAnA said...

wahh. adik dah nak kawen dahh. wuwuwuw. mudanya ekh?

shiema sufian said...

say congrates to your sis :)