Friends of Miss Nadya

21 June 2011

Entry paling yang tak menyakitkan hati..

Entry paling yang tak menyakitkan hati..

Assalamualaikum..pergh..hati memang terbakar gile tadi..gile pown tak terbakar cam nad.,memang hilang sabar tahap apa tah..korang perasan tak duit kemok-kemok kat atas tu?tadi,pukul 9...ada la sorang manusia(orang tua) ni datang umah aku untuk beli top up..yes,nad jual top up..time tu ada 6 orang budak tengah melepak kat uma nad..nak tau apa dia buat?duit yang kemok tu dia baling dari atas moto kepada nad..budak-budak yang lepak kat uma nad cakap kuang ajar giler orang tu..memang kuang ajar kan??nad memang jahat..sampai tadi,hilang sabar..termaki jugak depan orang tua tu walaupon orang tua tu tak dengar..dah,malas nak cita lah sal orang tua kuang ajar cam tu..thanks korang baca entry lepas geram ni...
Update use mms

2 comments:

Adam Narzuan said...

sabaryer nak.. jangan maki.. xelok... nanti bila dye wat cam2 nak nak baling balik kat dia... hahahaha..

NasZ said...

huhu...kurang ajar nyer..santau je..

MOHD NASER.com