Friends of Miss Nadya

22 June 2011

Hai bear.. Tinggal Kenangan Jer..



Hai bear.. Tinggal Kenangan Jer..

Assalamualaikum semua..wa..rasa macam nak berkongsi cerita..tapi apa motif dengan tajuk tu ea?tah nad pon tak tahu..tapi sekarang nad cuma nak cakap yang nad rindukan henfon tu..nad da jual henfon tu kat bos nad..hmm,bila ada depan mata tak pernah nad hargai..tapi bila tak ada depan mata time tu la nak tercari-cari..huh..yer,nad cakap kat diri nad sendiri...kawan semua jangan marah pulak pasal entry ni...okay..thanks korang sebab sudi baca..setiap komen anda amat nad hargai..
~update use mms~



3 comments:

Chegu Zubir said...

entry touching ni...hehhe

jom join
Segmen #3 "Blog Hari Ini"

Cik Ezy said...

carik je penggnti laen utk enpon tu..
hihikk

Bitter Sweet Efiey said...

Napa x nad jual??? siannya nad... :(