Friends of Miss Nadya

VIEW & SHARE THIS CAMPAIGN !!

29 June 2011

Malaysia Vs Taiwan | Bukit Jalil


Malaysia Vs Taiwan | Bukit Jalil
Assalamualaikum..
Salam 1 Malaysia..Salam 1 Blogger...

Perlawanan di Stadium Bukit Jalil..tapi nad tengok kt tv1 jer la..
Tv1 uma nad pon tak clear sebab tak de astro..haha..uma nad memang dah lama boikot astro..dalam erti kata lain kat umah tak pernah pasang astro...hehe..sekarang nak cerita sal bola..malaysia dah dapat 2 berbalas 0 oleh taiwan pada minit ke 54..seperti semua tahu harimau malaya memang terhebat lah..nad memang suka bola..mulut tak geti diam..hehe..okay,tu jer nak bagi tahu..mari menonton dan sokong harimau malaya kita..
Thanks sudi baca..
~update use mms~

2 comments:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

minat bola ea..

kt x minat la plak ..tgk mcm itu aje.. =)

tahniah malysia dapt 2!

Nadya O'Conner said...

@nuyui a.k.a miss NUSHA::nad antu bola kowt..hehe..:)