Friends of Miss Nadya

19 June 2011

SEGMEN SIMPLE : SAYA SAYANG AYAH ...



Hai,tadi tuan blog jemput nad join segmen ni..hehe...

Saya sayang abah saya sangat-sangat..dia tidak pernah kenal erti penat untuk jaga saya dari kecik hinggalah saya besar gedabak...dah besar lagi kuat makan...dia tidak pernah mengeluh menjaga saya..sanggup melayan kerenah saya yang memang banyak sangat kerenah...kedegilan saya ni..hua hua...sayang abah..


Ni lah abah nad..hehe..


Wah,mak majuk tu....jap yer jap...


Chak..dah kene pujuk dah...baru nak amik gambar sama-sama..hehe....








4 comments:

NasZ said...

baguslah..sentiasa saya ayah dan mak k?..dorang orang penting kita.

thanx sudi join..

jom terjah dan komen entry geng2 yang join segmen ni gak..

LIST SEGMEN SIMPLE : SAYA SAYANG AYAH ...

Acik said...

still x cukup pujuk tu ... amik gambar sama-sma tp jauh2 lar.

Aku... aKu... akU... SaNg PencINTa said...

Ada stoly moly lagi.. best.. nice effort

ann said...

nice belog..sudi2 singgah belog sya jugak yer..salam kenal ^__^

http://annyoo6609.blogspot.com/