Friends of Miss Nadya

30 July 2011

Selamat Menyambut Ramadhan Untuk Semua

Assalamualaikum..


Salam 1 Malaysia..Salam 1 Blogger...pergh..badan agak penat sangat-sangat sebab tadi pagi sampai petang nad duduk mandi kat Sungai Penderas sungai ini terletak di Kampung Paya Luas,Kuala Krau,Pahang Darul Makmur..hehe..kali kedua pergi sana...dah tak jakun(pelik) dah pergi sana..hehe..kalau nak tahu..nad pernah buat entry pasal sungai ni kat SINI .. macam nak upload gambar dah yang tadi tapi rasa macam malas sangat sebab penat..kui kui kui..

Dah baca ker??baik kowang baca..rugi tak baca..hehe..nad cuma nak ucapkan Selamat Berpuasa untuk semua sebenarnya...tahukan semua..besok kita tengok anak bulan ...lepastu hari Isnin mungkin kita berpuasa kan???hehe..ok..nad nak masuk tidur..selamat malam semua..Gud Nite...




7 comments:

Rohaizam Rosli said...

yeahhhh xsabar nak puasa....

bombay said...

waaa...bestnye mandi sg!

ezy chiaki said...

selamat berpose!
=)

fieha said...

selamat menyambut bulan ramadhan..semoga ramdhan kali ini lebih bermakna :)

Lulu Caldina said...

Selamat menyambut bulan ramadan..
Selamat berpuasa.. :)

Cik Purple Pinkypuff said...

slamat berpose jugak syg! :)

fairuz said...

selamat berpuasa, sayang! hee