Friends of Miss Nadya

VIEW & SHARE THIS CAMPAIGN !!

25 August 2011

Alhamdulillah.. Rezeki Bulan Ramadhan..


Assalamualaikum..

Assalamualaikum..Salam 1 Blogger..Salam Sejahtera..Alhamdulillah...nad dan kawan-kawan sepejabat dapat sumbangan dari Parlimen Bera..suker sebab nad dapat Al-Quran baru...hoyeah...huhu..^^

Semua orang dapat bende yang sama..antaranya ialah dapat 1 helai Sejadah, 1 Naskhah Al-Quran, 1 Helai Kain Telekung, dan dalam bungkusan kecil itu adalah Kain Batik...

nasib baik kain telekung tu semua sama warna..kalau ada warna pink tadi nad dah amik dah...hehe..Al-Quran tu nad tukar dengan hak kawan..nad dapat blue black...tapi nad tukar terus..nak warna hitam..bos nad dapat Al-Quran warna merah..

Terima kasih kepada theklon network, Semut SenyumfRaMe+LenSeS, Ezy Chiaki, Nabila Huda, eiela, nuyui a.k.a miss NUSHA, bombayHeidi Syafiq, Kakkoii, merahitujambu..

Nad dah pos kan pon barang tu..ada 4 orang tak bagi nad no fon mereka...tak pe lah..Nad dah letak nombo fon Nad kat situ...Insyaallah barang tu sampai dengan selamat dekat tangan mereka..huhu...Nad memang tak tahu pasal tu...

pagi tadi boleh bertekak dengan akak yang jaga dekat Pejabat Pos tu...Nak post laju...pastu baru teringat..nad nak pos ekspress...hahaha....lawak+memalukan diri sendiri..orang dah lah ramai...adeh...jatuh saham den...








13 comments:

Kakkoii said...

huh... igtkan nak pos kat kakkoii hadiah haha

bombay said...

ur welcome nad..:)

Paris Hilton (xila) said...

wahh nak jugeee

Lia-De-Pinky-Leo said...

heheh.. berkat ramadhan.. :)

Jiejah Gorjes said...

eh yg tu tafsir al quran kan? sama la sebijik mcm kite punye heee

fRaMe+LenSeS said...

Hihihi.. Xd hal la nad.. ;)

theklon network said...

HAHA , saya pena kena gak , niat nak beli pos express tAPI tanya kak nak beli pos laju bole ? nseb baik kak tu tanya balik , pos laju ke ? eh eh , silap pos express kak , HAHA ^_^

Nabila Huda said...

yay!!! dah pos. kt saya x de ke?? larikkk


cantik Al-Quran tu. sy pun pernah dapat jugak masa form 4. sampai sekarang ada lagi.

merahitujambu said...

harap barang sampai dgn selamat

bombay said...

bombay dtg lagi..nak ajak nad join segmen raya bombay..:)

Segmen Raya : Mercun Kegemaran Aku

einz miszmessy said...

lucu~

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

hakhak,malu jap je..

sma2 dear..

Semut Senyum said...

most welcome nad comey.. moga barang tu selamat sampai ye... =)