Friends of Miss Nadya

VIEW & SHARE THIS CAMPAIGN !!

30 August 2011

Baru sampai bentong



Assalamualaikum...

Assalamualaikum..salam sejahtera semua..dah mandi dah??pagi raya bangun awal mandi sunat hari raya..

0wang lain balek ke kampung..nad balek k.l..herran..
Nad dalam perjalanan nak pergi puncak alam,beraya dekat sana sebab family sebelah mak semua berkumpul di sana..tak pe lah..raya mana-mana pon ok kan..
Nad raya kat sini kejap je..esok dah balik ke kampung sebelah abah pulak..kampung sebelah abah dekat je..kat kuala krau,Temerloh..

Nad nak sambung tido..ngantuk pulak..selamat hari raya semua..jom kumpul wet raya banyak-banyak..hehe..nad dah kene bagi wet raya dekat adik-adik sepupu sebab dalam family mak,nad je yang dah bekerja..
Selamat hari raya aidil fitri ikhlas dari nad sekeluarga..




3 comments:

QUEENPINK said...

salam aidifitri...


hehe...jika datang temerloh,datanglah rumah queenpink kat taman chengal,temerloh...

LuN@_aiDi said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri ^^_
Maaf Zahir & Batin andai ada TERsilap kata (:

aizamia3 said...

selamat hari raya..
moga selamat pergi dan balik sepanjang musim perayaan ini..

puncak alam tak jauh dari rumah akak..