Friends of Miss Nadya

20 September 2011

Tekanan Jiwa Raga Dan Batin

Assalamualaikum..

Salam 1 Malaysia..Salam 1 Blogger..tajok memang tak boleh bla. Mintak maaf lah ye kalau korang terbaca entry ini..sekadar nak meluahkan isi hati yang dah berbeku dalam dada ni..

Yes,nad stress. Kenapa dalam hidup kita ada stress? Tekanan? Itu adalah lumrah hidup kan?setiap orang akan ada perasaan marah, sedih, gembira. Nad pon tak terlepas dari tekanan tu. 

Sebab nad Stress. Nad jenis tak pandai nak marah orang. Apa lagi nak cari pasal dengan orang lain. Kalau marah budak kecik sebab degil tu boleh lah. Sebab nad tak pandai nak marah orang,nad cuma mampu menangis. Itu je yang nad mampu buat...

Ada seorang manusia ni buat nad tekanan. Asyik bagi tekanan kat nad. Rimas betol. Jadi nad tak balas message dia. Lepas tu di fikir bukan-bukan. Kacau tol lah cam ni. Kesian kat otak nad ni sebab kene fikir masalah macam tu. 


11 comments:

zieyzain said...

sian,..jgn layan benda2 bt stress yah =)

Mr iZzo (^^,) said...

stress tu nikmat tau.. bukan semua org dpt rasa stress.. layan jer.. tp jgn tersasar sudah.. hehehe..

jom karaoke...hilangkan stress.. (^^,)

tiefazatie said...

sabo bebyk..buat je benda lain..

ieyza afieyna said...

sabar k,
chill ;)

zOeY zAu YaH said...

sabo je lah kan

Miss Nadya said...

@zieyzain:: nad cuba..:(

@Mr iZzo (^^,):: hehe..karoks..:)

@tiefazatie:: Insyaallah..:)

@ieyza afieyna:: sabar ni..:)

@zOeY zAu YaH:: hurm..betul tu..:(

Nur Syazana Mohammed Sani said...

stress kene pandai tangani nye ,. kalau ta ,. boley beri kesan negatif pada diri ,. burok padah nye ,.

http://syazanasani.com

cik pulau said...

ahahaah..
ape kata layan lagu geram black dog bong..
mesti tak stress...
hahaha

msredcheesecake said...

Jgn lepak dgn org yang buat kita stress.... Tak berbaloi...

~iz~ said...

hidup memang x lari dari stress..cuba buat benda yang menggembirakan..:)

Diana @ bilakukatacinta said...

stress tu normal bagi orang normal cam kite...(erkkk)..pepon...jgn pk sgt2...try enjot urself.. kalau akak g makan2...shopin..n tengok citer korea yg super duper happy.