Friends of Miss Nadya

VIEW & SHARE THIS CAMPAIGN !!

08 November 2011

Beraya Di Kampung

Assalamualaikum..

Sekarang nad dah ada Baby Baru

Semalam balik kampung sebelah abah lepas tu jumpa sanak saudara. Sepupu nad pon ada..^_*


Sampai-sampai je sepupu dah rajin nak amik gambar. Layan je lah. Kat dapur pon jadi. Haruslah tepek gambar besar bas..^_*


Ni semua sepupu nad. Nad je la yang tak cukup tinggi..^_*


Jangan herran nape selendang jadi macam tu je. Sebab pakai segera..:p


Muka selebet giler..^_*


Yeah...kitorang lah model tak berbayo...



Habis...^_*


Mintak maaf entry penuh gambar dan gambar suma besar bas...^_*

12 comments:

sab said...

amboih..kemain die posing yek! hihi..cumel nad! :)

Miss Nadya said...

@sab::huhu..tau xpe..:)

Marzuki Jalil said...

kenapa awak comel sangat?

hafizuddin silimiyah said...

@Miss Nadya tak sakit pinggang ke wat mcm tu

NOVA said...

nad cumil aihh.. walupon serabut2.. tetap comel.. hehehhe.. best la dia dapat beraya di kampong....

NOVA said...

nad cumil aihh.. walupon serabut2.. tetap comel.. hehehhe.. best la dia dapat beraya di kampong....

ECAH~ said...

terus posing..haha..comel3

eyjalukman said...

wahh raya haji ni msti meriah btol kan ?
btw slamat hari raya aidiladha ;)

ILA HonEyBuNNy said...

macam2 gaya posing ada....hehe

Pendamba Mawar said...

comellllllllllllllllllllllllllllllllll

Pendamba Mawar said...

comellllllllllllllllllllllllllllllllll

si gadiz ILA said...

comel giler..:)