Friends of Miss Nadya

VIEW & SHARE THIS CAMPAIGN !!

29 December 2011

#27 Spontaneous Thursday | ツ Miss Nadya Punyer Blog

Assalamualaikum..


Belajar Ke KLMU Phase 2??

Salam sejahtera semua. Selamat pagi khamis. 

Entry untuk pagi ni saya rasa pendek je sebab ingin bertanya dan minta pendapat kawan-kawan. Sepupu saya lepasan SPM ingin belajar ke KLMU ni.
 
 

 
Ada sesiapa kat sini ada pengalaman tentang KLMU ni tak? Saya pun tak tahu nak minta sepupu saya tu belajar di sini atau tak. Tolong ye kawan-kawan bagi pendapat di kotak komen di bawah..:)


4 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

xde plak sedara blja sana..

Phat said...

x tau la nad apa2 pasal KLMU

Eza Boom Boom :) said...

ala, eza takde ilmu plak nak cerita pasal klmu. sebab takut nak citer kalau takde pengalaman :). sorry nad.

Juliet_iRa~" said...

xtau juga sbb xda cousin / kwn y blaja kat sini juga..huuu sorry dear..