Friends of Miss Nadya

VIEW & SHARE THIS CAMPAIGN !!

29 December 2011

Tutup Blog ini.. Sorry Guys..

Assalamualaikum..

27/12/2011 saya pernah beritahu yang saya akan Berhenti Blog. Selamat tinggal miss-nadya.blogspot.com .Tiada lagi miss-nadya.blogspot.com kerana.. 

 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -


Kerana apa??

Saya akan bertukar domain. Itu sahaja..:)

Tepuk tangan laju-laju kerana selepas saya bertukar domain anda mungkin akan merindui miss-nadya.blogspot.com .

Nama domain baru bukan missnadya.com (Blog Mat Salleh) atau missnadya.net kerana Domain baru ni mungkin menggunakan nama sebenar saya iaitu www.nornadiah.com..:)

Jom Blogwalking..Sorry lambat Blogwalking sebab ralik tengok cerita Ombak Rindu kat You Tube. Download laju-laju sebelum link tu kena ban..:)

Siapa boleh tolong saya tentang Belajar Ke KLMU Phase 2?? komen di entry itu ya.


18 comments:

Eza Boom Boom :) said...

wah, dah upgrade dahh.. hee. tahniah!

Nabila Medan said...

wah! buat suspen jerk. btw,congrat :)

sumysya said...

wah...tahniah...muda2 da capai kemajuan yg hebat....

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah..tahniah dear..

Gen2Merah said...

ehehehe.. saya pun mcm bercadang nak beralih ke domain sendiri.. tgok la camna.. ehe

KuNanGKuNanG said...

la..ingatkan btl nak stop td..wat suspen je..:)

Lulu Caldina said...

wah tahniah.. :)

Zul Fattah said...

ceh.. aku ingat kan dah bhenti terus.. haha.. Tahniah r..dapat jugak ko pakai domain..


p/s: macam mana eh nak pakai domain..? mintak tunjuk ajar.. aku pun rasa macam nak ada domain sendiri r..

cik violet said...

wahhh...da pakai domain..hebat2 :)

✿Ummi Myra✿ said...

wahhh tahniah sayang :)

HOLYCBLOG said...

hahaha akhirnya beli domain juga selamat ya!!!

fyza said...

hahak ! ayat bikin gempakk ! HEEE btw done klik churp2 awk:)

ubaidillah zulkefli said...

tringin jugak nk donload ong bak rindu tuh..tp kuali astro first la..xde hd ke??? keh3

aimaniman said...

oooo upgrade ek.. akak x cukup duwet la nak beli domain ni, blogspot je aar.. nanti2 nad citer aar kelebihannya ye, mana tau akak terrr... minat,..

Juliet_iRa~" said...

heee ngada je kata nk berhenti blogging ek!:)

wahh domain sndiri!;p

Zul Fattah said...

macam mana eh? dah try beli.. tp tak tahu nk beli macam mana dan nak tukar dari blogspot ke domain.. xde member yg pandai r.. mintak tunjuk ajar..

smilenajah93 said...

kenapa tukar kak ?? hehe !

Cik Purple Pinkypuff said...

cp baru prasan kak nad dah tukar domain.. wah.. weewit..