Friends of Miss Nadya

25 May 2012

Barang perempuan memang mahal kan?

♥ NANG IT if Like it ♥



Salam Jumaat buat semua kawan-kawan..Ok, Nad nak cakap mengenai 4 benda yang Nad beli malam semalam.

Silky White Lightening 2 Way Foundation SPF20 - RM15.90
(Siap dapat pek isian semula dengan percuma lagi)

Silky White SPF15 Pressed Powder - RM7.90

Perfect Cover Concealer - RM13.90

Silky Lips Magic Pink Lip Balm - RM9.90
(Bila pakai terus bibir jadi pink, Nad suka)

Total semua sekali RM47.60, 4 barang je pon dah mencecah RM50..Haish, terkejut jugak bila duit sekarang macam air je..Kalau tak menabung habis lah kan.. -.-''




Blog Pilihan Entry Kali Ini:
Ladies Fashion
 Klik SINI untuk dapatkan
pelbagai dress yang murah. 

♥ Sekiranya minat untuk masuk
ruangan ini,jadi salah seorang
pengiklan Nad.Klik
SINI untuk lihat Pakej ♥

10 comments:

NASZ said...

kenalah belajar menabung kan? Hehehe.

Tapi, memang harga barang sekarang mahal. Duit mengalir macam air je.

From,

Nasz

MOHD NASER.COM

Aishah Jahirah said...

erm nak kata mahal...dah mmg itu harganya...lagi pun bukan tiap2 bulan beli...;p

Sayidah Nafisah Ruslan said...

barang2 sekarang memang mahal2. tapi yang mahal2 tu kalau berkualiti memang berbaloi beli :)

are_lin@yu said...

duit skrg dh mcm air kn nad ;-)

nana kamarul said...

agreed! padahal baru beli satu dua barang tapi duit yang mengalir tu ... makaiii~

fatin amalina husna said...

setuju dgn kak nad..husna pon lebih kurang sama jaa..prasan beli brg tiap2 hari rasa mcm sikit tp bla dah total, mak aih..boleh mngaku plak bukan saya yg beli nie..hak3..

membeli aka shopping..sifat wanita kowt..hehe..

NoRaQiLah JohaRi said...

zaman sekarang..
semuany mahal =)

http://noraqilahjohari.blogspot.com/

ecadwinkyasha said...

xpe la mahal..sbb bukan selalu beli pun....at least dua-4bulan sekali baru beli balik kan?

shida'R said...

wahhh pkai silky ke..padan cntik :)

Cik Tam Hitam said...

brg skrg mmg mahal...lg2 kalo kita yg brg2 dlm perempuan tu...zaman da berubah kan..=)