Friends of Miss Nadya

VIEW & SHARE THIS CAMPAIGN !!

15 May 2012

Cek RM5000 durian runtuh FELDA dah dapat


Fasa Pertama dah keluar semalam tapi baru dapat update hari ni. Nad dah pasang angan-angan nak beli I Pad 2 bila dapat duit durian runtuh FELDA.

Tak sabar nak tunggu Fasa Ketiga yang hanya untuk Nad seorang..hihi... ada pulak keywords : bila peneroka dapat duit durian runtuhbilakah fasa ketiga untuk anak peneroka dapat rm5000

Huhu Nad dah bagi tahu kat abah yang Nad nak jugak I Pad 2 atau I Pad 3 bila dapat duit tu..:D

Untung jugak jadi anak peneroka.. Nad tak kira Nak jugak!!!



♥ NANG IT if Like it ♥

8 comments:

✿ Cik Nisa ✿ said...

untung larh . ehee

Azzah said...

bertuahnya nad..:)

Rafflesia™ said...

comelnye..warna pink lg.. @_@ alhamdulillah, rezeki kak..

iwan_redzuan said...

wah sonok la awok, yang fasa ke-3 tu, awok bolot sorang2 jer...haha..(gelak jahat)

kalau kat tempat aku, yang fasa pertama tu, dapat hari sabtu lepas. siap buat majlis lagi. yb dato' ismail sabri pun ada datang sekali, masa tu.

baru pagi semalam (hari selasa), aku ngan mak bapak aku gi maybank triang, pagi-pagi lagi, nak masukkan duit durian runtuh fasa pertama tu, dalam buku akaun bapak aku...

Anonymous said...

Aku terkesan, saya perlu mengatakan. Benar-benar tidak sering saya menemukan sebuah blog yang masing-masing edukatif dan menghibur, dan biarkan aku memberitahu Anda, Anda sudah mendapat memukul paku di kepala. Konsep Anda adalah luar biasa, kesulitan adalah satu hal yang tidak orang yang cukup cerdas berbicara tentang. Saya sangat bahagia bahwa saya tersandung sepanjang ini dalam mencari saya untuk sesuatu mengenai hal ini.

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah,suka dia ea..

Ieyza Afieyna said...

wah.. untung lar.. t dah beli ipad 2 jngan lupa wat entry.. hehe

NURIN AFFIRA said...

bertuahnya dia, alhamdulillahkan rezeki allah :)