Sugar Glider ku pembakar semangat..


Tadi tengok You Tube pasal #ProjekListen tu terharu pon ada jugak. Bila Demam macam ni mula lah buat apa serba tak kena. Tadi Nad lelap sekejap, lepas tu duduk depan PC balik kepala berdenyut-denyut balik.

Untuk menghilang kan demam dan demi menaikkan semangat Nad ni. Nad tengok gambar KaDumo dengan KaDumi..Paling best bila Dumo & Dumi jilat jari Nad bila tengok Amajiro & Amadhani makan..Hihi

Gambar di atas tu KaDumi di mana jalur di atas kepala dia halus. Dumi ni bijak sangat, anak Amajiro lah katakan sebab Amadhani lebih sayangkan KaDumo. Dumi ni kuat nangis, aktif dan dia manja dengan Nad..


Ni KaDumo, perangai dia totally ikut Amadhani, sopan santun, tak buas, pemalu, aktif bila ada Ibu je. Perasan tak jalur di atas kepala tebal sikit? Lagi satu warna bulu Dumi cerah dari Dumo..

Gambar atas tu masa Nad kacau dia tido. Nad kira umur dorang bila totally OOP (Out Of Pouch) pada 21 April 2012. Dorang Buka Mata pada 30 April 2012. Dumo & Dumi berusia 1 Bulan pada 21 Mei ni nanti..

Comel tak dorang tidur? Nad rasa nak gigit-gigit je..:D
Category : Joey [Baby] of Sugar Glider


Blogshop Pilihan Entry Kali Ini : Tudung Murah Collection's, Dapatkan tudung,hijab,awning ,shawl yang murah serta cantik dan harga yang sangat berpatutan.




Tudung Murah Collection's adalah pengiklan dan penaja blog ni, sekiranya berminat untuk menaja blog nad dengan menjadi pengiklan dan dapat Review Blogshop dengan pakej HOT & BEST ,48 Hours Sticky post hanya beriklan dengan Nad,

Click SINI untuk lihat semua pakej HOT & BEST

♥ NANG IT if Like it ♥

11 Comments

Sayang Saya

Love