Kenapa perlu letakkan angka sifar?

Why You Need Put A ZERO For 1 Place?



Sepanjang Nadia belajar berniaga dan bekerja dalam satu masa, rasa susah dan stress terlampau tu ada tapi Alhamdulillah semua berjalan ikut prosedur dan lancar. 


Puas dah bermahaguru dengan Pak Cik Google.


THE END.



Bertenang untuk buang semuanya. Main Mobile Legends Bang Bang walaupon main sendiri senyap-senyap. Dunia penuh pancaroba kan tetapi bukan Narkoba. HaHa.😀



Supaya tidak tertinggal lagi dalam Kotak Hitam. Alhamdulillah semua lapang.



Di dada sentiasa sakit seperti Aku sentiasa ingatkan dia,bekas ubat tu jangan la main tinggal je. Awak tu bukan sihat sangat. Wayang je konon larat bawa kereta ke sana sini. Sentiasa awak, sampai ke mati.


Memang awak nih suka mati cepat!


Dan Awak memang dah pergi dulu tinggalkan saya. Al-Fatihah (MOHD AZUAN BIN CHE SOH)


Even awak tiada dah di dunia yang penuh khayalan ni, awak di sana bahagia. Saya ada rezeki nanti, saya bersihkan kawasan kubur awak ye. Tu je yang saya mampu buat untuk awak SELAMANYA.



Sumber : Ihsan Google.


Nor Nadiah Dan Muhammad Hazim Dahin


Tapi, Nadia tak dapat bawa adik pergi temankan saya sebab perasaan tu unik. Tak mampu saya, sebab rasa sakit sangat.😞



Perangai dia pon dah macam awak sebab doa awak kot.😟



Muhammad Hazim Dahin Bin Noramin, Mama sayang AWAK!

Nor Husniyah Darin Bnti Nazrul Hakim, Mama sayang AWAK!



Kucing Adalah Binatang Kesayangan Nabi Muhammad S.A.W


Dalam rezeki dia terselit rezeki kita. AMIN!



Ini buktinya yang saya dengar cakap awak tu. Saya tak abaikan dia even saya sakit macam mana pon.





Tapi sekarang dalam kepala nak jaga Musang Pandan pula. Mana la nak cari tu. Adehai.




Terima kasih sudi baca,



With Love,
With Smile,
With Unity,












0 Comments

Sayang Saya

Love