Eradicating Drug Abuse Is Our Collective Responsibility Lets Act Now

ERADICATING DR byUG ABUSE IS OUR COLLECTIVE RESPONSIBILITY LETS ACT NOW.


MEMBASMI DADAH ADALAH TANGGUNGJAWAB BERSAMA MARILAH BERTINDAK SEGERA.




SUMBER : PAKCIK GOOGLE



Ikhlaskan dan Redha. Dua perkataan berbeza apabila tiada kemampuan untuk menjadi seorang yang sempurna di hadapan mata dia.


Apa yang kita akan terus pertikaikan? Sampah Masyarakat. Itu adalah persepsi biasa. Basic, di hina atau pon tidak sebenarnya tiada siapa yang boleh pertikaikan.




Di pandang hina, di kata sebagai apa pon. Tiada siapa pon yang akan peduli sebenarnya. Cuma bila di hadapan mata ini, sebenarnya tiada siapa pon yang akan suka. 



SELAMAT TINGGAL KENANGAN!
MOHD AZUAN BIN CHE SOH. 

Al-Fatihah ( Di Baca)

*Salah seorang hamba Allah yang penyabar bila Nadia nekad ambil semula dadah tetapi dia sekat semua cara sampai Nadia putus asa, sebab dia tak nak Nadia sakit macam dia.(Sebak dada Nadia bila terkenangkan arwah*




7 Tahun pemergian beliau, setiap kali masuk wad, setiap panggilan dan mesej Nadia tidak berjawab. Sampai Nadia tuduh dia ada perempuan lain. 



Hari terakhir sebelum dia pergi, dia cakap dia dah ada perempuan lain. Jangan ganggu dia lagi.


Betapa kecewa Nadia masa tu Allah je yang tahu. Nadia benci Dan sakit hati.


Tetapi Allah Maha Kuasa, kawan Nadia call. Nadia, Angah dah pergi ke Rahmatullah. kitorang on the way ni, Nak kebumikan dia. 


Nadia on duty pula masa tu, Nadia call bos, excuse kerja, partner Nadia masa tu off pula. Tapi semua kawan DP(Data Processing) backup semua kerja Nadia.


Saya Redha Awak pergi , SAYANG TU JE SAYA SIMPAN KE AKHIR HAYAT DAN SEUMUR HIDUP SAYA. Sebab semua tentang awak pergi ke Muhammad Hazim Dahin sampai cara awak tu ada kat anak lelaki saya. 







Alhamdulillah, siap sudah Kad Pengenalan Warganera Malaysia even Nadia Cina, (😅sebab mata tak nampak bila senyum lebih.)





Ini saksi semua pengorbanan yang awak pernah buat untuk saya. 



Semoga perhubungan Aku Dan Dia (HKHB) Bahagia Sehingga ke Jannatul Firdausi.




Things Dons't go our way. Please believe God has others plan.

 



InsyaAllah bila ada masalah, Allah Selalu Ada, Allah itu dekat. Don't worry about it 😉.





Tengok, bos Nadia bagi pekerjaan. Jadual penuh dan padat. 💆🙆
Maaf yer kalian semua jika ada yang terlepas pandang. 
Mohon jangan tempatkan saya Di mana-mana pulau. Nadia takut nanti terpalau je. 😅










Nadia layan anime dulu. Hilangkan stress supaya segala kerja Nadia tidak tergendala. Gaji dah kurang dari sepatutnya.







Thanksgiving kepada Wan Ridz Smart ye. Rajin nau curi gambar Nadia lepas tu edit. 










Gigi saya sahaja menurun ke Hazim.😅



Setiap Iklan Di bayar. Alhamdulillah, syukur. Terima kasih juga kepada pihak Advertiser Nadia. Nadia Cuba lakukan sedaya upaya yang mampu. 




Kepada Pihak Enchanteur & Perodua juga Nadia tak lupa. 😘😘😘😘




Terima Kasih sudi baca,



With love,










0 Comments

Sayang Saya

Love