Friends of Miss Nadya

06 June 2011

Nak Mintak Tolong Sangat2..:)(Sticky Post)


Ni entry melekat sampai nad menang contest ni tau...:)

Nad nak mintak tolong korang2 semua...hehe..tak nak tolong tak pe..nad tak paksa pon..:)
sebab nad takot paksa orang ni..nanti terkena balek pulak..:)

Tolong Like Page Ni.                   Pastu Like Pic Ni


Sweetpink Lens Shoppe 


p/s :: kalau tak nak tolong pon tak pe..nad ok jer,,tapi kalau nad menang nad dapat lens tu..:)apa kata tolong nad sikit jer..:)




14 comments:

Fadzillah Kamarudin said...

done...
good luck...

Zakirah Binti Shafii said...

ok...gud luck!

cik azeya said...

good luck kamu. :)

abiey said...

bantuan dah di salurkan....hehehe

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

moge berjaya dear..

salam kenal juga =)

MISS QASEH SAIFUDIN said...

done!..
gudluck dear..=)

fyna said...

gud luck dear..

cik aisha said...

done...
gud luck ye..:)

Telaga Putih said...

mntk tlg like page ni buley? juz like fanpage tu jek.. http://fnndoubleooomph.com.my/home.php?fnnid=100000023988617

shiema sufian said...

i will

shiema sufian said...

i will

shiema sufian said...

i will

ejulz said...

gud luck.. :)

Mama Amani said...

gd luck... thanx ya add butterfly amani. u also in my list... :-)