Friends of Miss Nadya

20 June 2011

1ST SEGMEN DI BELOG EYRA : Disebalik Nama Timanganku





Kawan baik nad buat segmen lah..jom gegarkan segmen dyer ni yer..hik hik..kalau nak terjah..pergi jer terjah kat banner kat atas tu ha...

(i) ape nama timangan kowg ...
nama timangan nad..nad dan nadia jer lah kowt...

(ii) mcmne kowg leh dpt nama toe ???
kalau nama nad tu..semua kawan-kawan yang bagi..kalau nadia tu...kawan rapat atau family jer panggil..

(iii) dan sape yg bg nama toe kt kowg ...
yang soklan ni nad tak bape paham...mak nad yang bagi nama tu kat nad la..hehe..
Nad nak tag 3 orang gurl di mana blog dorang ni seyes cun kowt..


blog dorang sumer santik-santik...wa...jeles ni...yang eiya punya bahasa jawi lagi..fuh..suker giler ah masuk blog dorang ni..hehe...







2 comments:

نور عملينا زهافيرح said...

tengs dh tag sy :)
insha Allah , law ad mse sy join ek :)

afeeyra aishiteru said...

tengs nad 4 joen :))