Friends of Miss Nadya

VIEW & SHARE THIS CAMPAIGN !!

24 June 2011

Geram sangat dengan mulut kucing ni..


Geram sangat dengan mulut kucing ni..

Assalamualaikum..

selamat tengah malam..motif letak gambar mulut anak kucing??tidak di ketahui..nad geram bet0i dengan kucing nad ni sebab suka wat nad geram dekat dye..kalau dye tid0 kat nad mesti buat mulut macam tu..memang geram sangat rasa nak gigit jer mulut dye..tapi apa kes gigit-gigit ni kan..hehe..itu baru sekor..ada lagi 5 ekor tak msuk blog ni lagi..hehe..tu jer..nad nak ucap selamat malam..tid0 dulu yer..thanks sudi baca entry ni..hehe..setiap komen amat nad hargai..
 

~update use mms~

3 comments:

NasZ said...

geram gak dengan kucing..hehe..

MOHD NASER.com

Malek Ku said...

oh..kucing..btw sy dr ktn phg

ArulchelseA said...

rasa nak tonyoh2 hidung kucing tu..geram...kih kih