Friends of Miss Nadya

VIEW & SHARE THIS CAMPAIGN !!

09 July 2011

Bagus Sangat Ker Bersih Ni Hah??

Assalamualaikum..

Salam 1 Malaysia..Salam 1 Blogger...

Mesti lah korang semua tahu pasal perhimpunan haram ni kan??apa nama dia??
BERSIH yang berbaju kuning..

Ramai blogger yang akan bercerita hal ini...termasuk nad sebab nak myibukkan diri update entry untuk hari ini....hik hik...ramai blogger dan bloggie yang akan paparkan gambar dan video..

Kalau ikutkan nad pon tak nak amik tahu,,tapi kadang-kadang nad terpikir..apa dorang dapat ea buat macam tu??

Apa lagi..untuk nama lah kan??cuba kalau nad pergi tengah-tengah bandar wat cam tu..mesti nad masuk tv..masuk surat khabar...masuk you tube..kan-kan???betol tak??

Tapi,disebabkan dorang yang buat..siapa yang kene tanggung derita sebab tak boleh kemana-mana??
Mestilah rakyat jelita..aduh...apasal lah dorang ni...macam tak dak akal dan fikiran jer nad tengok...sedih jugak lah kat dorang yang stay kat bandar..

Di sini nad bersyukur..Alhamdulillah..nad stay kat kampung...dekat dengan mak...so,mak tak risau pasal nad...


Apa korang rasa tengok pic di bawah ni??mesti takut sebab macam tak aman jer kan??

 
Polis Malaysia yang bersiap sedia untuk mempertahankan negara tercinta..